A Вы знали?

Самозахист широкого формату

Реклама – це те, що повинно кидатися у вічі, її мають бачити усі. Саме тому рекламісти стали першими, хто почав використовувати у своїй діяльності величезні плакати, бігборди та інсталяції. Інколи саме розмір реклами стає визначним чинником у приверненні уваги перехожого. Спеціально для потреб реклами винайшли широкоформатний друк – фірми, що пропонують таку послугу, зазвичай добре розбираються в особливостях бігбордів як рекламного засобу. Хто ж захистить інтереси рекламістів, як не їх найближчі колеги з друкарні? Нещодавно в Інтернеті з'явилася цікава підбірка вуличної реклами, що просуває курси самооборони для найменш захищених верств населення – домогосподарок, пенсіонерів та дітей. На широкоформатних плакатах розміщені знімки хижаків, які намагалися атакувати беззахисних людей і поплатилися за це. Лев із підбитим оком, крокодил із кровотечею з носу – все це поєднується зі слоганом: «Захисти себе від хижака». Для дітей реклама дещо інша: на малюнку зображений побитий синій монстр, який прийшов до лікарні обробити рани, а знизу розміщені контакти дитячої школи карате. Цікаво оформлена й реклама курсів самозахисту для людей похилого віку: дебелий молодик із бейсбольною бітою в руці, що явно намагався пограбувати пенсіонерку, лежить побитий на мішках зі сміттям, а на його голові – продуктовий візок із сумкою. Для домогосподарок придумали милий плакатик, що, знову ж таки, виражає індивідуальний підхід: на кухонний ніж одягнули в’язаний жовто-рожевий чохол, а головним гаслом реклами зробили вираз «Якщо знаєш, як себе захистити, небезпека зникає».
05.12.13  17:14 Просмотров: 913

В этом разделе

Пользователь
Полезная информация